12 comments:

  1. KEPADA SEMUA AHLI KELAB MENYUMPIT JULAU..JOM MENYUMPIT DI RUMAH GENTA, JULAU

    ReplyDelete
  2. Pembetulan ;
    1. YB. dato Joseph Salang Gandum, Timbalan Menteri Penerangan, Komunikasi & Kebudayaan, Malaysia. bukan Timbalan Menteri Tenaga, Telekomunikasi & Kesenian
    2. Pertandingan Menyumpit di Sarikei adalah 11.7.2009 bukan 10.7.2009.

    ReplyDelete
  3. Minta siarkan gambar seperti sumpit dulu & sekarang. Laja dulu & sekarang. Temilah ia ke lama & ke baru. Ulih ngaga sejarah iban nyumpit. gambar kelia enggau macam-macam pasal pengawa nyumpit. Ngambi ke dipeda bala dalam blogs tu.

    ReplyDelete
  4. runggu ensing??? ape lagi nak ditunggu..siarkan gambar yang diminta...

    ReplyDelete
  5. "" HAKIM DAN PESERTA SEDANG MENELITA"LAJA" UNTUK MENCATAT MARKAH ""
    (dipetik dari petikan bawah gambar)

    Pembetulan; MENELITI

    ReplyDelete
  6. sori lah jay. Aku nadai utai nya. Cuma aku minta entakit ambil gambar dan siarkan aja. Aku nadai kamera kena ngambar nya deh wai jay....

    ReplyDelete
  7. minta tulong sapa ka bisi perengka nyumpit lama nya call agai aku....endur ku ngambi gambar nya

    ReplyDelete
  8. Uji publish nuan cadangan logo baru kelab. Ngambil ke bala ulih milih ni ke manah kena nukar laogo kelab ke lama nya.

    ReplyDelete
  9. Minta nuan publish cadangan logo kelab menyumpit ke baru.

    ReplyDelete
  10. Minta nuan publish cadangan logo kelab ke baru..... Engka bisi bala deka komen pasal cadangan logo baru kitai..........?

    ReplyDelete
  11. Design baru untuk kelab memang dah gaga. Diatu aku agi
    ngaga design Ka bukai. Baru kitai ulih milih mayuh agi. Tq

    ReplyDelete